Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Η μουσική μέσα από τον κινηματογράφο

                     Η μουσική έχει, όχι μόνο επηρεάσει αλλά και αποτελεσει βασικό θέμα για την έβδομη τέχνη. Ταινίες που μας συγκινησαν,μας προβληματισαν και μας έκαναν να κλαψουμε είχαν ως θέμα το πάθος των μουσικών για τη τέχνη τους.

1.Ο Πιανίστας -Ρομάν Πολάνσκι
Η αγαπημένη μου ταινία και μία από τις ωραιότερες όλων των εποχών. Η συγκινητικη πραγματική ιστορία του Βλαντισλαβ Σπιλμαν που ξέφυγε από τα χέρια των Ναζί με μοναδικά όπλα ,το πιάνο και το ταλέντο του.Αναδεικνύει την λατρεία στη μουσική, αλλά και την πίστη στον άνθρωπο, ακόμα και στις πιο σκοτεινές στιγμές της Ιστορίας.

2.Το φάντασμα της Όπερας
Μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Λερού .Υπέροχο και δεν θα πω τίποτε άλλο. 

3.Η δασκάλα του πιάνου -Μάικλ Χανεκε
Μία ταινία για μία ψυχοπαθη καθηγήτρια που έχει σχέση με έναν μαθητή της.Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν τελικά μου άρεσε. 

4.Μαθήματα Πιάνου -Τζέιν Καμπιον
Εμένα δεν μου πολυαρεσε,μακαρι να αρέσει σε εσάς. Το πιάνο ,αν και υπάρχει στον τίτλο, είναι κομπαρσος στην ίδια του την ταινία. 

5.Grand piano-Eugenio Mira
Ένα καθηλωτικο θρίλερ που σου κόβει την ανάσα. Ένας μουσικός επανέρχεται μετά από 5χρόνια απουσίας σε ένα Κοντσέρτο κλασικής μουσικής. Η ιστορία αλλάζει τροπή όταν ενας μυστηριώδης δολοφόνος του λεει πως πρέπει να παίξει την τελευταία σονάτα χωρίς ούτε ένα λάθος, αλλιώς κάποιος από το κοινό θα πεθάνει. 


                   6.Ζωή σαν Τριαντάφυλλο -Ολιβιέρ Νταχάν

Μία πολυβραβευμενη ταινία για τη ζωή της σπουδαίας Εντιθ Πιαφ, γεμάτη έρωτα, πόνο, δόξα αλλά και την αγάπη της για το τραγούδι και τη μουσική. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου